Najistotniejszy aspekt zawartości broszury to nagłówek, jeśli liczysz że trzeba ulokować w nim zaledwie logotyp swojej firmy plus jej nazwę, to niefortunnie jesteś w błędzie. Nagłówek musi przekonać hipotetycznego czytelnika do zanurzenia się w resztę twojej broszury, jeśli będzie źle zbudowany może poczynić zredukowanie skuteczności Twojej ulotki marketingowej, w najmarniejszych casusach potrafi doprowadzić do jej zupełnego zbagatelizowania poprzez blisko 98% klientów.
Ripostą dlaczego jedynie logo i nazwa firmy w tytule to wyjątkowo głupi wymysł, odpowiedz sobie na pytanie czy w momencie rozpowrzechniania agitki jesteś na tyle popularny by sobie na to pozwolić.
Przejrzyście ułożone nagłówki mają na celu same dostarczenie esencji oferty, np. „Fryzjer u Oli” lecz sądzę że po przeczytaniu części tego eseju zastanawiasz się nad jego iluzoryczną efektywnością.
Skomponować porządny tytuł to część niechybnie najcięższa, by go poprawnie skomponować należy odnieść się do potrzeb odbiorców z konkretnej branży, masz możliwość zastosować tytuł, który zwabi większość Twoich kontrahentów do zagłębienia się w ofertę.
Jeżeli dręczysz się jak napisać doskonały nagłówek i nie zdecydowałeś się na taśmy pakowe z nadrukiem zatem mam pewność, że ty znakomicie znasz swoją branżę, uzyskałeś już doświadczenie jakie pozwoliło Ci dowiedzieć się, czego pożądają Twoi klienci, możesz wypisać sobie parę owych potrzeb, porozmawiać z bliskimi i spytać się co za hasło nie pozwoliłoby im na zignorowanie agitki.
Miej na uwadze również że niekoniecznie musisz rzucać się na głęboką wodę, skoro nie jesteś przekonany że ten nagłówek będzie idealny możesz wrócić do zwykłego, możesz zawsze nadrobić zwykły tytuł dodatkową interesującą konsumentów treścią, wówczas i tak odróżnisz się spośród wielu agitek marketingowych.
Przygotowywanie dobrych aż do bardzo pożytecznych nagłówków to skutek długofalowych analiz wielu copywriterów i ludzi którzy bawią się reklamą. Do tej pory wertując mnóstwo broszur, bynajmniej nie przyuważyłem aby ktoś robił to w sposób przynajmniej odpowiedni.
Z tego powodu jeśli uważasz że zarabiasz sprzedażą wyjątkowych towarów, zapewne masz do zaoferowania usługi ciekawsze niż konkurencja, może ponadto mniejsze ceny ewentualnie coś innego to jakiekolwiek zalety jakie pochodzą z Twojej przewagi zamieść na broszurze. Może niekoniecznie w jednakowy sposób jak zamieszczony w owym eseju. Czy zastosujesz te metody w praktyce przy sporządzaniu broszury to zapytanie tylko i wyłącznie do Ciebie.