W zasadzie producenci okien nie powinni sądzić, iż promowanie ich produktów bardzo się wyróżnia. Chodzi o to, że promowanie okien nie odbiega zbytnio od reklamowania butów, pensjonatu, wypożyczalni samochodów albo usług transportowych.
Jeżeli rozchodzi się o reklamowanie okien, z całą pewnością bardzo ważne jest to, czy po prostu nasi odbiorcy są zadowolonymi użytkownikami okien. Jeżeli nie jest źle, powinniśmy założyć konta w różnego rodzaju społecznościówkach. Szczególnie profil w serwisie Facebook to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Jeżeli w umiejętny sposób zdołamy ogarnąć social media, zapewne będziemy mieć dużo polubień na FB, bardzo dużo interakcji z ludźmi. Taka promocja jest naturalna, ludzie to zasadniczo lubią.
Generalnie trzeba starać się, aby opinie dot. naszych okien były w Internecie pozytywne. Powinno być ich jak najwięcej. Dlatego właśnie bliższe zainteresowanie się buzz marketingiem z pewnością ma sporo sensu. Choć z tymi sztucznymi opiniami to należy uważać, ponieważ bez dwóch zdań nie chcielibyśmy kłopotów z wizerunkiem.
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach również nie jest bez znaczenia. Jeśli dorobiliśmy się własnej strony, co w dzisiejszych czasach jest standardem, musimy również postarać się, aby ludzie po wpisaniu w wyszukiwarkę internetową fraz związanych z oknami, a więc z branżą, w której działamy, zobaczyli gdzieś tam informacje na temat naszej firmy.
Jeśli chodzi o okna, niesamowicie ważna jest jakość. A więc najczęściej sama reklama nie jest w stanie dać odpowiednich efektów. Chodzi o to, że ludzie na początku chcieliby rozejrzeć się za producentami okien, ale później i tak będą chcieli się upewnić czy faktycznie standard wykonania jest w porządku.